duminică, 11 noiembrie 2012

The whisper ( Șoapta )




For R and M


 When I asked her about him
she had a smile that I hadn't seen before
( there was an impression:
she had just climbed in a tree, laughing
- she might have clapped her hands,
she might have had  her eyes closed
- I couldn't tell for sure ).

As if she had made a display case
out of a small ebony table,
she showed me the gifts he had sent her.

Then I learned how to bow and whisper.
 

***

Când am întrebat-o despre el,
a avut un zâmbet pe care nu i-l știam
( am avut impresia că urcase, râzând, într-un copac
- nu vedeam dacă bătea din palme ușor
sau doar avea ochii închiși ).

Mi-a arătat apoi, ca și când
ar fi făcut dintr-o măsuță de abanos o cutie
darurile pe care i le trimitea el.

Am învățat, atunci, să m-aplec, să șoptesc.


4 comentarii:

  1. acest poem este o cutie mica de abanos prețioase, umplut cu minuni

    esti o minune, și tu :-)

    .

    RăspundețiȘtergere
  2. thank you,dear James,I like very much ebony and for reason that it reflects words,gestures that a single man cannot discover;and then comes the Other.
    Your words make me feel like a queen with a treasure in her eyelashes.
    i'm clapping with my eyes closed

    RăspundețiȘtergere
  3. e atat de frumos si de plin totul, multumesc, draga mea, daca nu ai fi tu sa vezi toate lucrurile altfel, in toata bogatia lor adevarata...

    RăspundețiȘtergere
  4. dar cine este cel care imi spune mie toate astea,cine este cel care vede bogatia pe care mi-o atribuie?:)nu trebuie sa iti scriu tie despre ienxistenta a ceea ce noi nu putem vedea,asa ca...nu stiu cine este mai bogat,cu adevarat bogat,cum ai spus;stiu doar ca,daca eu nu as fi vazut acele gesturi care seamana atat cu aplauzele sau privirea care parca reinventeaza lucrurile,nu as fi scris nicioadata nimic:)
    si toate as vrea aa ti le pot spune asa cum sunt ele,fara sa le ranesc,soptind.

    RăspundețiȘtergere

Blog Archive

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
mono no aware-conceptul nipon care m-a preocupat, poate, cel mai mult, cu a sa "evanescenţă a lucrurilor"
Un produs Blogger.