marți, 20 decembrie 2011

În stradă








Să ieşim în stradă azi,
s-a rătăcit puţină primăvară în decembrie,
să cântăm ceva fals şi tare
-asta am mai avut-o demult
când aflam despre vreo trupă nouă
şi o ascultam fiecare în căşti
crezându-ne deosebiţi.

Să ieşim în stradă azi,
acolo nu ne întreabă nimeni nimic,
bărbaţii au gesturi largi,
femeilor le sclipesc dinţii şi acele în păr,
pe copii îi priveşti mai mult.

Să ieşim în stradă azi,
să ne-ntâlnim la un colţ,
am putea crede că e prima dată,
ne-am descrie viaţa-n haiku-uri,
mă-ntreb care, acum, ar lansa invitaţia
şi dacă am avea curajul să intrăm
pentru cină.

Să ieşim în stradă azi
până nu se face din nou iarnă.





...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Archive

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
mono no aware-conceptul nipon care m-a preocupat, poate, cel mai mult, cu a sa "evanescenţă a lucrurilor"
Un produs Blogger.