miercuri, 4 mai 2011

Trântorul stupului




Panselele, narcisele, margaretele,
la fel, mărgăritarul, bujorul sau vioreaua
- de chestii dintr-astea stridente
am eu nevoie ca să învăţ:
- să fiu atent şi să meditez
- să fiu mândru şi să îmi dau seama
- să fiu vigilent şi să pot alege
- să fiu delicat şi să curg în stropi
- să fiu pudic şi să înfloresc
- să fiu vesel şi să plec în albastru.

Îmi pare rău
că vă scriu aceste rânduri pe o coajă de fagure
- în ultima vreme, Regina
îmi dă ceară cu zgârcenie -
- ca să nu mai vorbim de miere.


...

6 comentarii:

  1. noi, oamenii suntem un stup, conştiinţa noastră se dechide ca florile primăvara, iar sanscrita din poze vorbeşte despre simboluri ascunse, dincolo de refelecţia luminii, dincolo de frumuseţea intrinsecă a frumosului.

    haiku e o stare de fapt, e o traducere a sentimentelor inclusiv în structura cuvintelor, ordinea lor, ca pietrişul din grădinile japoneze. un "Trantor" al lui Asimov, plantat ciudat într-un răsad de flori - la scara spiriduşilor. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Adesea vizitez blogul tău fără vorbi să găsesc odihna și bucuria în aceste imaginile și cuvintele. Iar astăzi vreau vorbi pentu că aceasta fotografie este poate preferata mea -- ador arcul delicat florii visând în lumina ochilor tăi -- și poezia îmi place mult --- un catalog, o muzică, o dorință....

    RăspundețiȘtergere
  3. Flipi ,luminos,fagurii rasfrang lumina pe care o lauzi,rasadurile de flori,pietrisul-zen,pe toate as vrea sa ti le pot oferi,si eu,in lumile mele,si totul sa aiba o limpiditate precum palimpsestele Reginei

    RăspundețiȘtergere
  4. My dear James,I m so surprised and happy that you came here,among my dreams and hopes,I like very much your comments for Andreea s pictures,my pleasure for finding you here is complete.And I give you ,if you like ,all my lonely tulipes,with all their petals with music and wishes,to accompany your sensitiveness(and please sorry for my awful English,I promise I will improve it:) ).Thank you:)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) chicotesc.
    azi sunt bondar si poezia ta e stupul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat ma bucura ca in cineva poezia mea poate trezi sentimentul de stup,draga Cris;atatea zumzete,acolo,in fiecare clipa

    RăspundețiȘtergere

Blog Archive

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
mono no aware-conceptul nipon care m-a preocupat, poate, cel mai mult, cu a sa "evanescenţă a lucrurilor"
Un produs Blogger.