joi, 28 aprilie 2011

Contrapunct




Surorii mele, Stela, care trăieşte în apropierea suratelor ei, La Mulţi Ani!


Şoldurile
s-au ridicat din alb -
- negre, cu umbre lila.

Speriat, repede, fuga
în spatele genunchilor -
- draguţ şi fierbinte, provizoriu.

Bornă pe pulpa deşertată -
osul mort al călcâiului.

(Ghicitoare)

Sunt ivorii, fac riduri când merg;
urcuş şi coborâş, nu există;
iz psihedelic, octave gregoriene;
cinci, când gândesc.

(Apendice)

Locuiesc în degetele picioarelor tale.


...

2 comentarii:

  1. ah, celebra perdea :-)

    mi-o amintesc, si inventez liliacul.

    RăspundețiȘtergere
  2. cine a facut perdeaua celebra?:)...
    cum as putea sa ma supar ca prietenei mele i-a placut mai ales ridicarea soldurilor?ma bucur atat pentru aceasta ridicare,pentru tot ce a trezit ea...eu vad in aceasta insiruire un omulet mic,care fuge,violaceu,imi aminteste de visele in care oamenii devin foarte mici-mi-ai spus ca si tie ti se intampla-si alearga dupa un adapost moale,cald,pulsatil.multumesc,draga:)

    RăspundețiȘtergere

Blog Archive

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
mono no aware-conceptul nipon care m-a preocupat, poate, cel mai mult, cu a sa "evanescenţă a lucrurilor"
Un produs Blogger.