marți, 29 ianuarie 2013

To the party











Se întâmpla ca aniversările cele mai importante să aibă loc mai cu seamă în iarnă
- oricât ar fi căutat, nu ar mai fi găsit atunci ploi calde sau anemone
doar o dată un fluture cu aripile verzui-albăstrii,
dar și el își risipise pulberile-n zăpadă.

Și mergea la petreceri ca pe un câmp, foarte departe
trăgea în piept aerul dintr-un cer fără lună
și își făcea ochii să strălucească
la fel cum găsești un gând luminos
în mijlocul unui  pat din fân și din humă.



2 comentarii:

  1. printre anemone si fluturi si zapezi, visate sau reale, cine si-ar putea dori alt fel de aniversari? :-) nu-mi vine sa cred ca deja a trecut atata timp, desi parca ai fost aici, in viata mea, dintotdeauna, AŞA :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)cat de frumos,eu si subsprancene iti multumim.
    da,si pe mine ma mira ca au trecut doi ani de cand am deschis blogul-si stii ca tu esti invitata de onoare,fiindca fara tine nu ar fi existat.
    de aceea campurile cuzapezi,anemone si zbor de fluturi te inconjoara,dintotdeauna al nostru:)

    RăspundețiȘtergere

Blog Archive

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
mono no aware-conceptul nipon care m-a preocupat, poate, cel mai mult, cu a sa "evanescenţă a lucrurilor"
Un produs Blogger.