sâmbătă, 19 mai 2012

19 mai




autor: Liviu Clisu


ea spune că mă iubeşte
dar ea nu ştie că s-a îndrăgostit de lumea asta
care îi dă cireşe, căpşune
şi ploi ca să poată dansa ea singură

pentru ea, un poet a scris un singur vers
a plâns de bucurie şi nu a mai scris apoi niciodată

şi nici lumina nu se aprinde în cinematograf
când finalurile sunt mai triste ( nu-i place asta )

ea spune că te iubeşte, băiete, ia seama
când ai zis o chestie, te aşezi lângă ea
aşa face ea, se lasă în mine ca în iarba înaltă, mă-ntreabă că da?

şi eu zic : aşa




2 comentarii:

  1. ce frumoooos

    sunt cucerită total, iremediabil cum ar spune un poet :-)

    atâta tandreţe în această poezie, deşi, aşa cum o arată şi încâlceala de verde, niciodată lucrurile nu sunt simple, indiferent cum ar părea "aşa"-ul, sau "da"-ul nostru :-) sau poate ca tocmai de aceea :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. e cam straniu ca trebuie sa raspund eu,probabil ar fi mai firesc sa o faca autorul:)
    eu iubesc acea clipa din iarba inalta,cand totul este simplu,macar pentru cateva clipe,pana cand incepe sa te ingrijoreze din nou multimea firelor de iarba...si da,si eu cred ca un"da"contine,in insasi simplitatea lui,trene interminabile de povesti.
    avem insa,vreau sa cred,tot timpul de pe lume sa le ascultam ,sa ne strecuram printre"incalceli".
    ne bucuram asa mult ca iti place,draga:)

    RăspundețiȘtergere

Blog Archive

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
mono no aware-conceptul nipon care m-a preocupat, poate, cel mai mult, cu a sa "evanescenţă a lucrurilor"
Un produs Blogger.