miercuri, 30 noiembrie 2011

30 noiembrie









Un balans continuu, gesturile mele spre tine
povestesc despre cum am început să cresc o pisică,
să plantez flori, în ghivece mari, la ferestre,
să ştiu cât zahăr vrea fiecare dintre noi la cafea,
să păstrez mereu un zâmbet de rezervă.

În balans continuu, toamna ne-a spus o grămadă
- numai că astăzi am terminat cartea despre războiul cel crud,
Hitler a fost învins, eu mi-am cumpărat mandarine,
tufănelele rezistă mult în pahar, aşa este,
despre iarnă ştim că are nopţile foarte lungi.


...

2 comentarii:

  1. cat de simplu este fiecare dintre aceste gesturi surprinse de tine, si cat de puternic vibreaza in aerul tomnatic, doamne - niciodata nu a stralucit mai pur adevarul.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur mult ca iti plac aceste gesturi,ca aerul tomnatic a vibrat atat de adanc-aceste cuvinte si toata daruirea ta in fata lor sunt,nu,inca una dintre opalescentele adevarului,o poezie pe fundalul cu mult rosu:)

    RăspundețiȘtergere

Blog Archive

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
mono no aware-conceptul nipon care m-a preocupat, poate, cel mai mult, cu a sa "evanescenţă a lucrurilor"
Un produs Blogger.