sâmbătă, 13 august 2011

Nucul (apendice)












(Despre margaretă nu mai ştiu nimic
-între timp, anotimpurile s-au schimbat, iată).

Azi mi-am făcut un ceai pentru vară, alb
şi mi-am pus rochia de in, să fiu ca el.
Îmi împleteam o coroniţă, cântând
-când l-am auzit venind prin nuc.

Vântul de toamnă, se pare
împletim - ce de poveşti,
auzi, că miresele îşi pun la mezat zestrea toată.

Zău aşa: de n-ar fi nici ploaie, nici vânt,
ţi s-ar lua freamătul nucului.

(Despre margaretă: nimic).


...

8 comentarii:

  1. aaaaa

    minunat şi fremătător, da!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello my friend, I love this work.
    the second photo is beautifully cool and labyrinthine
    and how I love the third photo -it is spectacular blue sky weaving.

    You speak of making tea and singing. How joyful.

    You speak of a daisy. Come and visit me. I have a daisy page.

    love and light

    magnific.... multumesc..

    RăspundețiȘtergere
  3. da,ti-a placut?ma bucur,a fost o istorie,in parte reala,rochita de in o am de la tine,ceaiul era alb,ca razele care ma mangaiau atunci,pe balcon,si nucul era un fel de copac al maitreyi-ei,si era bine sa freamat sau freamatul eram eu,sau nucul eram eu,oricum,era mult alb,ca la scufundarea mioiri-lor.
    din pacate,aceeasi penurie de margarete:)poate ca ar trebui sa le inlatur,din mintea mea,definitiv dualismul,si apoi le voi regasi,proaspete,in imagine:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirae,it is surprising for me how you can see so much in my fhotos-"blu sky weaving",I couldn'n think something more subtle...my favourite is the second one,that state of reality that shares us the beauty with fog and drapes.
    I'll see soon your daisies,I love them too and I can't stop asking myself,like The Great Gatsby once: she loves me or she loves me not?...
    Thanks for all:)

    RăspundețiȘtergere
  5. inverse, în cronologia sufletului, parfumurile răzbat prin ţesăturile luminice din noi, din pietre, din pistile.
    regăsiţi, paşii sunt emoţia trecătorilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Flipi,regasind proaspat,tot mai proaspat pasii trecatorilor,cu ecourile lor, ce ma bucur ca freamatul nucului de la fereastra mea-pe care as fi dorit sa il auzi live:)-a rezonat in prietenii mei si ne-a spus,tuturor,ceva despre anotimpuri,nunti camusiene si ikebane imateriale

    RăspundețiȘtergere
  7. "Zău aşa: de n-ar fi nici ploaie, nici vânt,
    ţi s-ar lua freamătul nucului.

    (Despre margaretă: nimic)"



    tu vezi cum scrii? vezi tasnirea?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana draga,ma bucur foarte mult ca tu vezi "tasnirea",alaturi de mine,de atatia dintre noi.Pentru noi scriu.Sau pur si simplu pentru ca,uneori,tasneste si simt ca trebuie sa scriu despre asta:)

    RăspundețiȘtergere

Blog Archive

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
mono no aware-conceptul nipon care m-a preocupat, poate, cel mai mult, cu a sa "evanescenţă a lucrurilor"
Un produs Blogger.